Ahad, 13 November 2011

slamat ari spm.. hee :))

mekom mekom
heee pa kbar smua
lmanya rsanya tiak update nei blog
besa lar kn bz
hahaha
maka mls mw update
but ndak phu lar update jak ari neiii

huumm mw ckp phu yar
owhh ea YAHOO cuti skola dha
hoho (semangat nya)
hee ari nei tanggal 14 suah bulan 11 nhaa spm suah bdk2x from 5
huhu paper apa doang ari nei ?
alaaa x tw jugak aku bhu
x pena aku tengok timetable nya
papapun smua bdk2x spm gud luck for u all
trutama bdk2x spm skola oli
kalo bole c naek yar pratus spm skola kita
hahaha

nha taun dpan aku plak yg berjuang
huhu bukan di rsa thu spm taun dpan 
cpat sak msa berlalu
pejam celik pejam celik abes dha cuti skola
huummmmm 
alam spm 2012 pon bermula hoho

hee ndak sbar tanggal 17 nei
hehe
maw taw knapa
huhu xpaya taw lar
biar aku jak taw
pokok nya ndak sbar lar suah aku
17.11.11
nice kan tarikh thu
stu2x nya dalam idup
hahahha
   
tdek ada aku terbukak satu blog
bukan sengaja
kn tersave thu blog d google crome nei
nha aku bukak2x lar
skali ada lar terbaca post yg bru
aisshhh
mw jugak rasiah2x
blog aku punya buah hati jugak bhu
ada terbaca yg dea post gini
humm dea ber xmx ma aishhhh
x taw twus mcm laen prasaan ku
bukan maw mrh dea ber xmx
cuma aku takut kehilangan dea agy
x taw lar kali tlampau ikut prasaan bhu aku nei kn
tpek realy aku x mw kehilangan kaw agy ayg
koz aku syg sgt ma ko bdk
 yg aku laen nei dea xda ckp ma aku pon yg doang xmx
hummm 
k lar t lar update2x agy
papapun gud luck for smua bdk2x spm 
heee
salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan