Rabu, 19 Oktober 2011

sejarah mata plajaran yg membunuh aQ

arhhh....nahas nya aku jwb paper sejarah tdek...mcm maok nanges sak owhh...percuma sak suah d bg soalan yg kluar tetap jugak aku x dpt buat...apa lgi esei nya bikin aku mw bunuh diri owhh...haha but naseb ada cik hana yg perlukan aku skarank...hahaa...harap2 lulus lar sejara ku thu...amin

huhu tdek c mis hana msg aku...but aku tiak blas koz aku x bwk hp p skola lar...maklum lar kn exam nha maw pokus dulu...pastu ada dea kol jugak...blek sak aku skola bukak hp ku manyak nya msg hum dr mis hana lar dr kolony lar but dr dakda c anu...kali dea still mrh ma aku...haha skali aku msg mis hana ku x plak dea membalas...bwu aku kol dea ndak d angkat...aku menjadi heran...twus teingat plak ada dea ckp ari nei doang ada sukan...kali dea bz sukan lar thu sampai d abaikn aku...huummm

k lar dulu yar blogger..
k salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan